SDB Zorgt Product updates logo

Product updates

Terug naar startpagina
  • English
Blijf op de hoogte

Labels

  • Alle updates
  • SDB Octopus
  • SDB Octopus: CliëntApp
  • SDB ECD
  • SDB ECD API
  • SDB EPD USER/REFLEX
  • SDB CARE4
  • SDB EPD Asterisque
  • SDB Planning
  • SDB Planning - Activiteitenplanning
  • SDB HR
  • SDB Salaris
  • SDB Leerplatform
  • SDB Analytics - BI
  • SDB Analytics - Datastation
  • SDB Analytics - Budget
  • SDB Jouw Omgeving
  • SDB Karify
  • SDB Quebble Personeelsplanning
  • SDB Quebble Kindplanning
  • SDB KIS
  • SDB Octopus: OuderApp
  • SDB Kindplanner

Jump to Month

  • May 2025
  • April 2025
  • March 2025
  • February 2025
  • January 2025
  • December 2024
  • November 2024
  • October 2024
  • September 2024
  • August 2024
  • July 2024
  • June 2024
  • May 2024
  • April 2024
  • March 2024
  • February 2024
  • January 2024
  • December 2023
  • November 2023
  • October 2023
  • September 2023
  • August 2023
  • July 2023
  • June 2023
  • May 2023
  • April 2023
  • March 2023
  • February 2023
  • January 2023
  • December 2022
  • November 2022
  • October 2022
  • September 2022
  • August 2022
  • July 2022
  • June 2022
  • May 2022
  • April 2022
  • March 2022
  • February 2022
  • January 2022
  • December 2021
  • November 2021
  • February 2020
SDB Karify
2 maanden geleden

SDB Digitale Zorg (Karify) - Sprint 312

De volgende nieuwe functionaliteit, bugfixes en verbeteringen zijn vanaf nu op jouw productie omgeving beschikbaar:

NIEUW 

🔐 Direct inloggen op een cliëntpagina vanuit een extern EPD

Wanneer jouw organisatie gebruikt maakt van een ander EPD dan USER, dan kon je voorheen niet door middel van een SSO op een clientpagina komen, alleen algemeen in Karify. Dit hebben we nu mogelijk gemaakt, door te kunnen doorlinken op basis van het identificatienummer dat in Karify wordt opgegeven voor een cliënt.

Hiervoor moet er in het EPD, waar de link voor de SSO staat, een aanpassing worden gemaakt om naar een cliënt te zoeken. Dit doe je door aan de SSO link een argument toe te voegen naar https://my.karify.com/clien-by-identification-number/{client-id}. 

Een link kan er dan bijvoorbeeld zo uitzien: https://saml.karify.com/authn/identity-provider-x?RelayState=https%3A%2F%2Fmy.karify.com%2Fclient-by-identification-number%2F1234567890


Er zijn drie opties waar deze SSO uit kan komen:

  1. Heb je in precies één Healthspace een connectie, dan kom je meteen op de cliëntpagina in die Healthspace uit.
  2. Heb je in meerdere Healthspaces een connectie, dan moet je eerst in Karify de Healthspace kiezen waar je naar toe wilt. Vervolgens kom je op de cliëntpagina van de gekozen Healthspace uit.
  3. Heb je geen connectie met de cliënt, dan eindig je in My Karify en kan je niet zomaar de cliëntpagina zien.

Doorontwikkeling 

🔐 Zoeken naar cliënten tijdens plannen van interventies voor meerdere cliënten

Vorige release hebben we al opgeleverd dat je een interventie via de interventiepagina kan plannen voor een of meerdere cliënten tegelijk. Hier kon je meerdere cliënten aanvinken, uit een lijst met de connecties die jij als behandelaar hebt. Vanaf deze release kan je ook zoeken naar cliënten, zoals je dat gewend bent op andere plekken in het platform.

Bugfixes en verbeteringen

  • Alle Healthspaces in één keer kunnen selecteren bij het doen van een data export.
  • Op iPhones kan je weer een bestand uit een chat meteen downloaden/bekijken, in plaats van dat je dan wordt uitgelogd.
  • Wanneer de Berichten functionaliteit is uitgeschakeld in al jouw Healthspaces, zie je de Berichten functie niet meer in de app staan op iPhones.
  • Bij het selecteren van meerdere cliënten bij het plannen van een interventie, wordt de donkere modus van je apparaat overal goed weergeven.
  • Een aantal kleine verbeteringen aan de tekstbewerker bij het gebruik van de Treatment Designer om je eigen interventies te maken.

Waar we aan werken

Benieuwd naar waar we momenteel aan werken? Bekijk het op ons 'Productboard Portal'. Hier vind je alle initiatieven waar we aan werken, die we aan het onderzoeken zijn en die we aan het overwegen zijn. Deel jouw input door op de initiatieven een reactie achter te laten of laat ons weten welke ideeën jij hebt om Karify nog beter te maken!

Productboard Portal


Vragen?

Heb je vragen of opmerkingen over deze release note? Mail deze naar support@karify.com

Let op: Niet alle functionaliteiten staan standaard aan en moeten mogelijk nog per healthspace ingesteld worden. Ook zijn sommige aanpassingen binnen Karify pas zichtbaar na het verwijderen van de browsergeschiedenis/het legen van de cache. Het is raadzaam dit na elke nieuwe release van het platform een keer te doen. Op deze website staat per browser stapsgewijs omschreven hoe dit werkt.