Release notes SDB Digitale Zorg (Karify) - Sprint 321
De volgende nieuwe functionaliteit, bugfixes en verbeteringen zijn vanaf nu op jouw productie omgeving beschikbaar:
Doorontwikkeling
🔐 Vragenlijsten integratie met SDB EPD (USER en REFLEX)
We zijn nog steeds hard aan het ontwikkelen om de integratie tussen SDB EPD (USER en REFLEX) te vernieuwen in de stijl van Karify en geschikt te maken voor een mobiele telefoon. We lopen een klein beetje uit op de planning, maar de eindstreep komt in zicht. Hieronder een afbeelding van de voortgang, uiteraard houden we je via deze release notes op de hoogte van wanneer dit opgeleverd worden.
🔐 Databeschikbaarheid via de Karify API
De laatste onderdelen zijn toegevoegd aan de API voor het ophalen van data rond het gebruik van Karify. Deze zogenaamde "occurrences" kunnen via dit endpoint worden opgehaald. In de documentatie staat welke events er momenteel kunnen worden opgehaald. De toevoegingen zijn rondom videobellen en der verschillende onderdelen in de integratie met SDB EPD (USER en REFLEX). De eerste klant is al aan het testen met deze data en we zijn nog bezig met de laatste optimalisatieslagen om te zorgen dat er geen foutmeldingen of time-outs plaatsvinden.
Heb je interesse om ook deze data op te halen? Neem contact op met je accountmanager om afspraken te maken om toegang te krijgen tot de API van Karify.
Bugfixes en verbeteringen
- Het ophalen van oude "occurences" rondom het accepteren van een uitnodiging van een Healthspace geeft niet langer een 500 foutmelding.
Waar we aan werken
Benieuwd naar waar we momenteel aan werken? Bekijk het op ons 'Productboard Portal'. Hier vind je alle initiatieven waar we aan werken, die we aan het onderzoeken zijn en die we aan het overwegen zijn. Deel jouw input door op de initiatieven een reactie achter te laten of laat ons weten welke ideeën jij hebt om Karify nog beter te maken!
Vragen?
Heb je vragen of opmerkingen over deze release note? Mail deze naar support@karify.com
Let op: Niet alle functionaliteiten staan standaard aan en moeten mogelijk nog per healthspace ingesteld worden. Ook zijn sommige aanpassingen binnen Karify pas zichtbaar na het verwijderen van de browsergeschiedenis/het legen van de cache. Het is raadzaam dit na elke nieuwe release van het platform een keer te doen. Op deze website staat per browser stapsgewijs omschreven hoe dit werkt.