Release notes SDB Digitale Zorg (Karify) - Sprint 325
De volgende nieuwe functionaliteit, bugfixes en verbeteringen zijn vanaf nu op jouw productie omgeving beschikbaar:
NIEUW
🔐 Vragenlijsten uit USER/REFLEX vernieuwd en in te vullen via de Karify App
De afgelopen maanden hebben we hard gewerkt aan het vernieuwen van de vragenlijsten integratie tussen het SDP EPD GGz (USER)/SDP EPD Revalidatie (REFLEX) en Karify, met de belangrijkste wijziging het kunnen invullen van vragenlijsten via de Karify App door cliënten. Vanaf USER/REFLEX versie 9.27 zit de logica van deze vernieuwde vragenlijsten in het platform en ook aan de Karify kant is alles gereed. Wil je de integratie testen op je testomgeving of aanzetten op productie, laat het dan weten aan een consultant of dien een verzoek in via Support van SDB.
De vernieuwde integratie zorgt ervoor dat cliënten de door een organisatie zelfgemaakte vragenlijsten (zonder matrix) in de Karify look en feel kunnen invullen, zowel via de browser in de Healthspace als in de app. Je kan hier gemakkelijk het overzicht zien van de in te vullen vragenlijsten en je ingevulde vragenlijsten, een nieuwe vragenlijst invullen en je ingevulde vragenlijst bekijken, zodat je deze altijd bij de hand hebt. Het klaarzetten van de lijsten is niet veranderd, dus voor de hulpverleners verandert er niets.
N.B. ROM-lijsten en standaard formulieren uit USER/REFLEX worden in een doorontwikkeling opgeleverd, de vragenlijsten die nu ingevuld kunnen worden zijn vragenlijsten die een organisatie zelf maakt en waar geen matrix in zit.
Bugfixes en verbeteringen
- Wanneer je een opdracht opnieuw inlevert, wordt de datum van het afronden van de opdracht bijgewerkt, zodat deze op de juiste plek in je afgeronde opdrachten komt te staan.
Waar we aan werken
Benieuwd naar waar we momenteel aan werken? Bekijk het op ons 'Productboard Portal'. Hier vind je alle initiatieven waar we aan werken, die we aan het onderzoeken zijn en die we aan het overwegen zijn. Deel jouw input door op de initiatieven een reactie achter te laten of laat ons weten welke ideeën jij hebt om Karify nog beter te maken!
Vragen?
Heb je vragen of opmerkingen over deze release note? Mail deze naar support@karify.com
Let op: Niet alle functionaliteiten staan standaard aan en moeten mogelijk nog per healthspace ingesteld worden. Ook zijn sommige aanpassingen binnen Karify pas zichtbaar na het verwijderen van de browsergeschiedenis/het legen van de cache. Het is raadzaam dit na elke nieuwe release van het platform een keer te doen. Op deze website staat per browser stapsgewijs omschreven hoe dit werkt.