SDB Zorgt Product updates logo

Product updates

Terug naar startpagina
  • English
Blijf op de hoogte

Labels

  • Alle updates
  • SDB Octopus
  • SDB Octopus: CliëntApp
  • SDB ECD
  • SDB ECD API
  • SDB EPD USER/REFLEX
  • SDB CARE4
  • SDB EPD Asterisque
  • SDB Planning
  • SDB Planning - Activiteitenplanning
  • SDB HR
  • SDB Salaris
  • SDB Leerplatform
  • SDB Analytics - BI
  • SDB Analytics - Datastation
  • SDB Analytics - Budget
  • SDB Jouw Omgeving
  • SDB Karify
  • SDB Quebble Personeelsplanning
  • SDB Quebble Kindplanning
  • SDB KIS
  • SDB Octopus: OuderApp
  • SDB Kindplanner

Jump to Month

  • July 2025
  • June 2025
  • May 2025
  • April 2025
  • March 2025
  • February 2025
  • January 2025
  • December 2024
  • November 2024
  • October 2024
  • September 2024
  • August 2024
  • July 2024
  • June 2024
  • May 2024
  • April 2024
  • March 2024
  • February 2024
  • January 2024
  • December 2023
  • November 2023
  • October 2023
  • September 2023
  • August 2023
  • July 2023
  • June 2023
  • May 2023
  • April 2023
  • March 2023
  • February 2023
  • January 2023
  • December 2022
  • November 2022
  • October 2022
  • September 2022
  • August 2022
  • July 2022
  • June 2022
  • May 2022
  • April 2022
  • March 2022
  • February 2022
  • January 2022
  • December 2021
  • November 2021
  • February 2020
SDB Karify
vandaag

Release notes SDB Digitale Zorg (Karify) - Sprint 321

De volgende nieuwe functionaliteit, bugfixes en verbeteringen zijn vanaf nu op jouw productie omgeving beschikbaar:

Doorontwikkeling 

🔐 Vragenlijsten integratie met SDB EPD (USER en REFLEX)

We zijn nog steeds hard aan het ontwikkelen om de integratie tussen SDB EPD (USER en REFLEX) te vernieuwen in de stijl van Karify en geschikt te maken voor een mobiele telefoon. We lopen een klein beetje uit op de planning, maar de eindstreep komt in zicht. Hieronder een afbeelding van de voortgang, uiteraard houden we je via deze release notes op de hoogte van wanneer dit opgeleverd worden. 


🔐 Databeschikbaarheid via de Karify API

De laatste onderdelen zijn toegevoegd aan de API voor het ophalen van data rond het gebruik van Karify. Deze zogenaamde "occurrences" kunnen via dit endpoint worden opgehaald. In de documentatie staat welke events er momenteel kunnen worden opgehaald. De toevoegingen zijn rondom videobellen en der verschillende onderdelen in de integratie met SDB EPD (USER en REFLEX). De eerste klant is al aan het testen met deze data en we zijn nog bezig met de laatste optimalisatieslagen om te zorgen dat er geen foutmeldingen of time-outs plaatsvinden.

Heb je interesse om ook deze data op te halen? Neem contact op met je accountmanager om afspraken te maken om toegang te krijgen tot de API van Karify.

Bugfixes en verbeteringen

  • Het ophalen van oude "occurences" rondom het accepteren van een uitnodiging van een Healthspace geeft niet langer een 500 foutmelding.




Waar we aan werken

Benieuwd naar waar we momenteel aan werken? Bekijk het op ons 'Productboard Portal'. Hier vind je alle initiatieven waar we aan werken, die we aan het onderzoeken zijn en die we aan het overwegen zijn. Deel jouw input door op de initiatieven een reactie achter te laten of laat ons weten welke ideeën jij hebt om Karify nog beter te maken!

Productboard Portal


Vragen?

Heb je vragen of opmerkingen over deze release note? Mail deze naar support@karify.com

Let op: Niet alle functionaliteiten staan standaard aan en moeten mogelijk nog per healthspace ingesteld worden. Ook zijn sommige aanpassingen binnen Karify pas zichtbaar na het verwijderen van de browsergeschiedenis/het legen van de cache. Het is raadzaam dit na elke nieuwe release van het platform een keer te doen. Op deze website staat per browser stapsgewijs omschreven hoe dit werkt.