SDB Zorgt Product updates logo

Product updates

Terug naar startpagina
  • English
Blijf op de hoogte

Labels

  • Alle updates
  • SDB Octopus
  • SDB Octopus: CliëntApp
  • SDB ECD
  • SDB ECD API
  • SDB EPD USER/REFLEX
  • SDB CARE4
  • SDB EPD Asterisque
  • SDB Planning
  • SDB Planning - Activiteitenplanning
  • SDB HR
  • SDB Salaris
  • SDB Leerplatform
  • SDB Analytics - BI
  • SDB Analytics - Datastation
  • SDB Analytics - Budget
  • SDB Jouw Omgeving
  • SDB Karify
  • SDB Quebble Personeelsplanning
  • SDB Quebble Kindplanning
  • SDB KIS
  • SDB Octopus: OuderApp
  • SDB Kindplanner

Jump to Month

  • June 2025
  • May 2025
  • April 2025
  • March 2025
  • February 2025
  • January 2025
  • December 2024
  • November 2024
  • October 2024
  • September 2024
  • August 2024
  • July 2024
  • June 2024
  • May 2024
  • April 2024
  • March 2024
  • February 2024
  • January 2024
  • December 2023
  • November 2023
  • October 2023
  • September 2023
  • August 2023
  • July 2023
  • June 2023
  • May 2023
  • April 2023
  • March 2023
  • February 2023
  • January 2023
  • December 2022
  • November 2022
  • October 2022
  • September 2022
  • August 2022
  • July 2022
  • June 2022
  • May 2022
  • April 2022
  • March 2022
  • February 2022
  • January 2022
  • December 2021
  • November 2021
  • February 2020
SDB Karify
4 maanden geleden

SDB Digitale Zorg (Karify) - Release 3.36.0

De volgende nieuwe functionaliteit, bugfixes en verbeteringen zijn vanaf nu op {jouwhealthspace}.karify.com:

NIEUW

🗄️ Archiveren van interventies als hulpverlener

Als hulpverlener kan je nu in het opdrachtenoverzicht van de cliënt ervoor kiezen om een interventie te archiveren. Daarnaast is er een tabblad toegevoegd in het cliëntoverzicht, waar de gearchiveerde interventies staan en ook weer kunnen worden teruggezet. De gearchiveerde interventies verdwijnen van het werkblad van de cliënt, alle afgeronde onderdelen blijven voor de cliënt zichtbaar in diens dossier en afgeronde opdrachten overzicht.


Nieuw 

✉️ Als Healthspace beheerder de uitnodingsmail voor Karify kunnen aanpassen

In de instellingen van de Healthspace is een extra tabblad toegevoegd, waar de inhoud van de uitnodigingsmail voor Karify kan worden aangepast. Hierdoor kan een organisatie zelf bepalen welke informatie er over Karify verteld wordt, welk doel het dient of wat de organisatie belangrijk vindt om mee te geven. Daarnaast is Karify minder duidelijk aanwezig in de mail, zodat het duidelijker is dat de uitnodiging vanuit een organisatie komt. 


Bugfixes en verbeteringen 

Wanneer een cliënt een opdracht afrondt, wordt er verwezen naar het Afgeronde Opdrachten menu item, in plaats van het dossier in My Karify.

  • Wanneer een cliënt een notificatie email krijgt over feedback, wordt er verwezen naar het Afgeronde Opdrachten menu item, in plaats van het dossier in My Karify.




Waar we aan werken

Benieuwd naar waar we momenteel aan werken? Bekijk het op ons 'Productboard Portal'. Hier vind je alle initiatieven waar we aan werken, die we aan het onderzoeken zijn en die we aan het overwegen zijn. Deel jouw input door op de initiatieven een reactie achter te laten of laat ons weten welke ideeën jij hebt om Karify nog beter te maken!

Productboard Portal


Vragen?

Heb je vragen of opmerkingen over deze release note? Mail deze naar support@karify.com

Let op: Niet alle functionaliteiten staan standaard aan en moeten mogelijk nog per healthspace ingesteld worden. Ook zijn sommige aanpassingen binnen Karify pas zichtbaar na het verwijderen van de browsergeschiedenis/het legen van de cache. Het is raadzaam dit na elke nieuwe release van het platform een keer te doen. Op deze website staat per browser stapsgewijs omschreven hoe dit werkt.