SDB Zorgt Product updates logo

Product updates

Terug naar startpagina
  • English
Blijf op de hoogte

Labels

  • Alle updates
  • SDB Octopus
  • SDB Octopus: CliëntApp
  • SDB ECD
  • SDB ECD API
  • SDB EPD USER/REFLEX
  • SDB CARE4
  • SDB EPD Asterisque
  • SDB Planning
  • SDB Planning - Activiteitenplanning
  • SDB HR
  • SDB Salaris
  • SDB Leerplatform
  • SDB Analytics - BI
  • SDB Analytics - Datastation
  • SDB Analytics - Budget
  • SDB Jouw Omgeving
  • SDB Karify
  • SDB Quebble Personeelsplanning
  • SDB Quebble Kindplanning
  • SDB KIS
  • SDB Octopus: OuderApp
  • SDB Kindplanner

Jump to Month

  • May 2025
  • April 2025
  • March 2025
  • February 2025
  • January 2025
  • December 2024
  • November 2024
  • October 2024
  • September 2024
  • August 2024
  • July 2024
  • June 2024
  • May 2024
  • April 2024
  • March 2024
  • February 2024
  • January 2024
  • December 2023
  • November 2023
  • October 2023
  • September 2023
  • August 2023
  • July 2023
  • June 2023
  • May 2023
  • April 2023
  • March 2023
  • February 2023
  • January 2023
  • December 2022
  • November 2022
  • October 2022
  • September 2022
  • August 2022
  • July 2022
  • June 2022
  • May 2022
  • April 2022
  • March 2022
  • February 2022
  • January 2022
  • December 2021
  • November 2021
  • February 2020
SDB Quebble Personeelsplanning
2 maanden geleden

SDB Quebble Personeelsplanning (Release/Sprint 312)

Release 311 is zojuist op de productie omgeving geplaatst Release 311


Release 312 is op de acceptatie omgeving geplaatst en kan getest worden. 
Release 312 gaat op 17 maart in productie en bevat:  2 spotlights, 2 nieuwe functionaliteiten en 1 opgeloste bug.
Ook komt er een update van de Quebble Pro app voor Android beschikbaar. Hieronder vertellen we je er alles over.

De uitlevering van de releases voor zowel productie als acceptatie vindt altijd in de avond plaats tussen 18.30 - 20.30 uur.

Alle organisaties hebben de mogelijkheid om deze release te bekijken en te testen.
Alle onderdelen die zijn toegevoegd, aangepast en opgelost staan hieronder beschreven.
Mochten er vragen en/of opmerkingen zijn over de release, dan kan er een ticket aan gemaakt worden in ons serviceportaal.


Spotlights 

Update Acceptatie omgeving 

  • Op vrijdag 7 maart zal de acceptatie omgeving een kopieslag krijgen van de productie omgeving. 
  • Hiermee wordt alles overschreven, wat er aangepast is in de acceptatie omgeving.
  • De acceptatie omgeving zal daardoor minder goed bereikbaar zijn op 7 maart.


SDB KIX Day | Kinderopvang Inspiratie eXperience

KIX Day 2025, ben jij er dit jaar bij!? Na 2 zeer succesvolle edities van ons kinderopvang evenement nodigen we je graag uit voor donderdag 17 april 2025 op onze mooie locatie te IJsselstein.
Tijdens de SDB KIX Day duiken we met een dag vullend programma dieper in de wereld van uitdagingen en ontwikkelingen in de kinderopvang. We nemen je mee in onze visie op de Kinderopvang en hoe wij de toekomst zien.

Uiteraard is er op deze dag genoeg ruimte om te netwerken met collega’s en experts uit de kinderopvangsector en kennis te maken met het SDB Groep Kinderopvang team.

Meld je nu aan Aanmelden



Nieuwe Functionaliteiten 

Managementportaal

Verlof

  • Het zoeken van verlofaanvragen in het managementportaal is aangepast.
  • Voorheen ging het scherm direct zoeken na iedere aanpassing, nu kan eerst alles ingevoerd worden en daarna de knop "Zoeken" gebruikt worden.


Declaraties

  • Het zoeken van declaraties in het managementportaal is aangepast.
  • Voorheen ging het scherm direct zoeken na iedere aanpassing, nu kan eerst alles ingevoerd worden en daarna de knop "Zoeken" gebruikt worden.


Opgeloste Bugs 

Werknemersportaal

Zondag

  • Behandelde diensten voor een zondag werden niet getoond in de Quebble Pro app. Dit kwam door een bug in het werknemersportaal en hebben wij opgelost. 


Quebble PRO APP 

Android

Uren

  • De sortering bij te Behandelen uren zijn aangepast.
    De meest recente uren om in te leveren staan bovenaan de lijst, in plaats van onderaan.
  • Standaard worden vanaf nu de uren van de afgelopen 12 weken getoond bij zowel het scherm Behandelen, als Ingediend.
    Door te scrollen kan er verder terug gekeken worden.
  • De (ingeleverde) uren van het voorgaande jaar zijn weer in te zien.


Verder zijn er diverse klantgerichte tickets opgelost. Deze zullen via de conversatie in het serviceportaal gecommuniceerd worden.

Deze release notes zijn terug te vinden in het kennisportaal, waar tevens een PDF is toegevoegd Release 312